Onze klantcases

Met het Power Platform is echt héél veel mogelijk.

Klantcases

Hoek en Blok’s slimme Prinsjesdag AI-chatbot

Hoek en Blok maakt het werknemers, ondernemers en DGA’s makkelijker om snel duidelijkheid te krijgen over wat Prinsjesdag voor hen betekent. In samenwerking met Cloudigy introduceerde het bedrijf de tijdelijke AI-chatbot genaamd PIM, waarmee ondernemers in eenvoudige bewoordingen antwoord krijgen op hun vragen over nieuwe fiscale maatregelen.

Lees verder »
Klantcases

Een helpende-hand voor Hematon

Bij Cloudigy, geloven we sterk in het belang van Maatschappelijk Verantwoord Ondernemen (MVO) en hebben we het voorrecht om samen te werken met Patiëntenorganisatie Hematon, een organisatie die zich inzet voor het ondersteunen van mensen tijdens en na hun strijd tegen kanker. Onze samenwerking met Hematon is gebaseerd op het

Lees verder »
Business Case De Volksbank
Klantcases

Digitale transformatie binnen de Volksbank levert al meer dan 25 Power Apps op

De Volksbank is de Nederlandse bankorganisatie achter SNS, ASN Bank, RegioBank en BLG Wonen. Via deze bankmerken verstrekt de staatsbank diverse financiële producten, waaronder hypotheken aan particulieren. Om de kwaliteit van het acceptatieproces te waarborgen, worden er op basis van verschillende criteria kwaliteitscontroles en -checks uitgevoerd op de hypotheekdossiers. Continuïteit

Lees verder »
Klantcases

Nieuwe kunstuitleenapplicatie Hof van Twente

Kunstuitleen Hof van Twente is een initiatief van vrijwilligers waar particulieren en bedrijven voor een klein jaarlijks bedrag kunst huren. Een geweldige manier om als kunstliefhebber hedendaagse schilderijen uit Twente en omgeving te lenen. Het uitlenen, innemen en omwisselen van de werken verliep via een server based-applicatie die nodig aan

Lees verder »